کار های ناپسند خواننده مشهور هالیوودی

 

اینک ما به برخی از ویژگی های برجسته جاستین بیبر خواننده جوان پاپ، این الگوی جهانی غرب و  صهیونیسم، اشاره می کنیم.

 

*دیده شده که جاستین بیبر از بالکن هتلش به سمت طرفدارانی که جلوی هتل تجمع کرده و منتظر او بودند، تف انداخته است.

 

 بیبر سوپر، قبل از کنسرت تورنتوی خود، با این کار به دوستانش که در کنارش روی بالکن ایستاده و از این کار او ظاهراً لذت می بردند، نشان می دهد که در مورد این جمعیت چه فکری می کند.

 

بعد از این کار زشت و زننده، بیبر که از خودش خیلی راضی به نظر می رسد، به سمت دوستانش برمی گردد و زیر خنده می زند.

 

دوستانش نیز به او پیوسته و دورش جمع می شوند تا با هم عکس یادگاری بگیرند.

 

بیبر که واکنش طرفداران وفادارش را می بیند شروع به فیلم گرفتن از آنها می کند.

 

این اولین بار نیست که جاستین بیبر این حرکت زشت را نسبت به طرفدارانش نشان می دهد.

 

موارد دیگری نیز بوده است که بیبر در باشگاه ورزش یا به روی همسایه اش تف انداخته است.

 

 

 

 

 

 

*جاستین بیبر، خواننده مشهور کانادایی، در پی انتشار تصویرش در حال مصرف ماریجوانا از طرفداران خود عذرخواهی کرد.

 

وی که پیش از این در پی انتشار تصاویرش در حال مصرف ماریجوانا در سایت TMZ اعلام کرده بود که دیگر ماریجوانا مصرف نخواهد کرد، بار دیگر در مهمانی دیگر در حال مصرف ماریجوانا مشاهده شد.

 

 سایت بالاترین هم به نقل از همین منبع افزود: سایت TMZ مجددا با انتشار تصاویر وی در این مهمانی، خواستار توضیح او شده بود.

 

این بار اما جاستین بیبر، تنها از انتشار تصاویرش عذرخواهی کرد و سخنی از عدم مصرف ماریجوانا به میان نیاورد.

 

 

 

رفتارهای زشت این خواننده جوان همچنان ادامه دارد. او در یک اقدام بی شرمانه دیگر در سطل زباله یک رستوران، که عده ای در حال مشاهده وی بودند، ادرار می کند.

 

بی شک از یک الگوی غربی صهیونیستی،  انتظاری بیشتراز این نمی توان داشت.


نظرات شما عزیزان:

Emo Girl
ساعت8:17---16 مهر 1392
منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم....
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم ...


pary
ساعت11:47---19 شهريور 1392
سلام.وبلاگت خیلی عالیه لینکت کردم. ممنون که بهم سر زدی بازم بیا هر روز آپ میکنم

مرسده
ساعت16:38---17 شهريور 1392
راستی قالب وبت خیلی قشنگه

MarYaM
ساعت16:34---16 شهريور 1392
سلام خوشحالم که از وبم خوشت اومده ...
من لینکت کردم ...
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم ..


یاسمن
ساعت19:16---14 شهريور 1392
لینکت کردم نه ببینم سر نزدیاااا که میام چشاتو درمیارم باهاش غذا درست میکنم میدم به بچه های وبلاگ

alireza
ساعت1:10---14 شهريور 1392
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شود ...خطر ریزش اشک !!!


ــــــــــــــــSAHARـــــــــــ
ساعت10:48---13 شهريور 1392
مثل طرفداراش مزخرفه

نیکی
ساعت1:06---13 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
لنکت کردم بازم بیا به من سر بزن ممنون میشم...


فری
ساعت17:41---12 شهريور 1392
لینکی

پرنيان2
ساعت16:14---12 شهريور 1392
ايشاله امام زمان ميادهمشونونابودميكنه

پرنيان2
ساعت16:13---12 شهريور 1392
قابل توجه ايرانياكه به جاستين بيبرعلاقه دارند:
جاستين بيبرميگه من ازايرانيابدم مياد


z
ساعت14:26---12 شهريور 1392
اخ جاستین یه روز میبینی اومدم بکشمد با چااااقوووووووو مواظب خودت باش
وایییییی چقد بدم ازت میاد


نفس
ساعت23:33---11 شهريور 1392
حالم از صداش...قیافه اش... به هم می خوره

Edward
ساعت16:46---11 شهريور 1392
آخ چقد بدم از جاستین میاد آآآاخخخخ

ستاره ی 5پر
ساعت12:26---11 شهريور 1392
قبول!ولی اینکه ستاره ی5پر نماد قومیت خاصی باشه رو قبول ندارم!...به هرحال موفق باشی

ستاره ی 5پر
ساعت11:31---11 شهريور 1392
سعیدجان لینک شدی،وب خیلی زیبایی هم داری اگه خواستی لینکمون کن و بهمون خبربده،موفق باشی

mohammad
ساعت9:36---11 شهريور 1392
man kheili az in pesareye chendesh badam miaad

raha
ساعت2:17---11 شهريور 1392
دستت را بیاور


مردانه و زنانه اش را بی خیال


دست بدهیم به رسم کودکی


قرار است هوای هم را / بی اجازه داشته باشیم ...!


النا
ساعت18:57---10 شهريور 1392
لینکت کردم عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 | 17:4 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.